niedziela, 20 listopada 2011

z kieszonką

to nowy temat wyzwania zaproponowany przez Gurianę na scrapki-wyzwaniowo :)
ja zdecydowałam się zrobić kartkę, która stanowi kieszonkę na taga z życzeniami.
jak widać  poniżej, róż to nie tylko przypadłość albumowa... czy to jest zaraźliwe? ;)


najpierw skleiłam prawy i dolny brzeg bazy kartki, a później wzięłam się za wdzianko ;)
wykorzystałam papier My Mind`s Eye z zeszycików BLUSH i SUNSHINE, który poprzeszywałam i podtuszowałam distressem vintage photo. rozetkę tym razem, wycięłam za pomocą wykrojnika Tima Holtza. dołożyłam skrzydełka Tattered Angels, kilka kryształków Primy i bawełnianą tasiemkę.
niestety mimo kilkakrotnych prób, moja kompaktówka przy takiej pogodzie nie jest wstanie zrobić dobrego zdjęcia... mam nadzieję, że przy kolejnej sesji zaświeci słońce ;)


zapraszam Was do obejrzenia przepięknych prac dziewczyn z design teamu na scrapki-wyzwaniowo

3majcie się cieplutko

15 komentarzy:

  1. Kiedyś nie znosiłam różu, im jestem starsza tym bardziej mi się podoba. Hmmm... To zabrzmiało apokaliptycznie :) Kartka cudna! Super pomysł z rozetką. Tylko dlaczego ta mała jest taka naburmuszona? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo faktycznie - róż mnie nieco zadziwił:) Ale efekt świetny!!! Bardzo ładna i pomysłowa karteczka! Trzeba czasem trochę słodyczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. rż pasuje tutaj cudnie! a mina naburmuszonej dziewczynki jest bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie najbardziej urzekły skrzydełka i aureola w połączeniu z miną dziewczynki. Cudna praca. Naprawdę świetnie sobie radzisz z różem - w Twojej interpretacji to jeden z najciekawszych kolorów. W połączeniu z surową kraftową bazą wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twój pomysł na kieszonkę, chyba niebawem z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się róż w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu przechodzisz teraz przez fazę różu i trzeba przyznać, że efekty tego są świetne! Ogromnie podoba mi się ta kartka - szczególnie połączenie dziewczynki ze skrzydełkami i rozetką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I sama widzisz, Moniczko, że nie ma co dyskryminować kolorów;) Karteczka jest śliczna i różowe dodatki wyglądają tu bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brudny róż i pudrowy róż są bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolorystyka i fajny pomysł na kartkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę pracę !!! Świetna, świetna, świetna! Wszytko tu ze sobą rewelacyjnie gra !!! I z daleka rzuca się w oczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie skomponowana karteczka. Rzeczywiście zatrzymuje wzrok:)Słodkie, a jednocześnie trochę upiorne to dzieciątko... Może to dlatego, że wciągam ostatnio 'American horror story' i kojarzy mi się z podobnymi fotkami w czołówce...:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!