wtorek, 6 marca 2012

galeria prac niedokończonych część II

wczoraj pokazałam notes, którego inspiracją było praca (ta z tym Panem, poniżej), powstała z inicjatywy Katarzyny - Czekoczyny. zostałam zaproszona przez Nią do wspólnego projektu płótno-media-i.... zdjęcie (ten ostatni, jak się później okazało, najbardziej kłopotliwy składnik, dołożyłam sama). dodatkowo zostałam odznaczona, jako inspirujący talent :) i jak tutaj opanować pąsowienie? ślicznie dziękuję :*
od dawna marzyło mi się takie twórcze spotkanie, więc propozycję Czeko przyjęłam bez wahania! nie ukrywam, że wolałabym face to face, ale... no właśnie. może jeszcze  w tym roku się uda ;) ...  musi się udać !!!!

bawiąc się materiałami, starałam się ograniczyć do powyższych wytycznych... nie mogłam się jednak opanować, przed dodaniem szczypty metalu ;)


użyłam: tekturkę, materiał z męskiej koszuli, koronkę, gesso, ecolinę, stazon jet black, stemple 7gypsies - venice i balszkę metalową, holtzowe ćwieki

->>> tutaj, możecie zobaczyć więcej szczegółów pracy, jaką wyczarowała Czeko!!!! mnie sparaliżowało jak ją  zobaczyłam! niesamowita połączenie kolorów, żelastwa i warstw!!! mrrrr!!!
zresztą sami zobaczcie :D


mam nadzieję, że to zapożyczenie zostanie mi wybaczone :)

skąd ten tytuł posta? no właśnie, czuję że jeszcze powinnam coś dołożyć, postawić przysłowiową kropkę nad  i, ale jeszcze nie wiem co... a może takie już jego przeznaczenie...?

pozdrawiam ciepło :*
i jeszcze raz dziękuję Ci Czekoczynko za zaproszenie :*

6 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba połączenie tego koloru, koronki i starej, męskiej fotki. Suuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo i nawet mój poharatany pan się tu znalazł :) To ja Ci dziękuję kochany Kolorowy Ptaku. Wyczarowałaś piękną pracę, taką jakie lubię u Ciebie najbardziej - z kolorem, duszą i kreatywnością. Uwielbiam i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Jak ja bym tak chciała umieć sobie poeksperymentować, ech!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie prace tak różne, a obie tak przyciągające wzrok, że oderwać się nie mogę! Uwielbiam Twoje prace! Ja na pewno bym tam coś jeszcze dołożyła, ale ja zawsze mam problem by przestać dokładać dodatki :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Uwielbiam przyglądać się tym wszystkim szczegółom:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!