piątek, 20 kwietnia 2012

papierowa torebka

witajcie :)

dzisiaj mam przyjemność zaproponować Wam nowe wyzwanie na scrapki-wzywaniowo.
tematem jest papierowa torebka. wszystkie wytyczne znajdziecie - tutaj :)

moją bazą jest torebka 18x23,5 cm. pierwotnie z uszami... których się brutalnie pozbyłam ;)
a cała reszta to przede wszystkim zabawa z warstwami






 kawałki stronic ze starej książki
gesso i rozpuszczalną kawę ;)
 świetną grafikę autorstwa Janet
 trochę koronki i bawełnianego materiału

mam nadzieję, że przyłączycie się do wspólnej zabawy na blogu scrapki-wyzwaniowo :)
można wygrać banerek czy też bon w wysokości 40 zł na zakupy!!! w sklepie scrapki.pl

pozdrawiam wszystkich TUzaglądaczy :*

22 komentarze:

  1. idealna!! a warstwy kuszą by je dotykać... ale przecież nie wsadzę łapy w monitor... bo co mi to da ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. te warstwy są nieziemskie!!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ♥ i też tak chcę - może kiedyś w końcu się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nikogo kto by tak doskonale postarzał papier!!!! Jestem zachwycona!
    Twoje prace mnie rozbrajają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO!!! Jak Ty to robisz??? Ten papier jest tak genialnie postarzony, że aż dech zapiera - też bym tak chciała (ankan - łączę się z Tobą :-)) - może kiedyś, kiedyś się uda? ;-) Całość WSPANIAŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masz niesamowitą wyobraźnię, to jest po prostu nieziemskie, rewelacyjne, idealne!!!:) Muszę, normalnie muszę (nieważne z jakim skutkiem;) też spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yyy... też bym chciała umieć tak zabawiać się warstwami ;)
    Zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo stworzyłaś!! Można je podziwiać bez końca (właściwie, jak wszystkie Twoje prace!). Jestem oczarowana tą pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilość warstw powalająca. Piękna robota, takie małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa... Fantastyczna praca!
    Ilość warstw jest powalająca ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta praca jest niesamowita!!! Bogactwo warstw jest zniewalające - nie potrafię się napatrzeć na te wszystkie detale. Cudo:) PS. Muszę się do Ciebie wprosić na korepetycje z "nawarstwiania":)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja praca skojarzyła mi się z korą z drzewa. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś mistrzynią warstw! Ta torba jest niesamowita, a warstw chyba nie zliczę:)Praca pełna uroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. praca jest NIESAMOWITA!!! Warstwy, media, detale - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. obłędna ta torba !!! Pięknie pochlapana, porwana i poszarpana ! :))) Ciągle mam nadzieję, że kiedyś uda mi się coś Twojego wymacać ! :-)) :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny na blogu i bardzo miły komentarz. Jestem zachwycona Twoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  18. OOOoo jaka piękna.... Uwielbiam warstwy!!

    OdpowiedzUsuń
  19. o nie mogę,jestes genialna w tych warstwach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!